Thursday, June 18, 2009

Aku dan bungaku..


Aku harini..Khamis kan...so, kenalah pakai batik..sebb malam tadi kakak yang jahit baju hantar baju aku (siap delivery lagi)..kain ni beli dari Lisa..tak pernah mimpi aku sekarang ada koleksi batik..maklumlah baru je masuk gomen..hehhe

Salam..harini dan semalam..aku berposing lagi sorang-sorang dalam bilik...sebenarnya pagi tadi nak gi kerja, charger tertinggal,bateri camera sudah hampir-hampir di penghujung nyawa....abang sayangku yang tolong hulurkan charger tu setelah diminta tolong hehhee...dia tanya nak buat apa..aku pun jawab, apa lagi berposinglerr sorang-sorang...dia cuma geleng kepala je tengok telatah bini dia yang tak boleh lekang dengan camera..semalam aku dah shopping untuk baju yang macthing dengan Aiman dan Papanya..bosannn denga corak bunga-kebungaan aku pilih corak harimau pulakkss..tu jelah yang ada pilihan pun..yang lain tak berkenan lak aku tengok mybe sebab aku dah selalu sgt pergi gulati's SACC tu agaknye...nak pi Jakel, aku betul-betul malas nak masuk KL..xde mood..so, kali ni simple je la...akan kujahitkan manik2 jugak nnt baju-baju ku bersama anak gadisku...simple ke tu..tungguuuu...


Aku semalam...

Memandangkan tajuk entri kalini aku dan bungaku..aku rasa aku dah punya trade mark tersendiri..kalau cik puan merbok dengan posing senget...aku pulak setiap kali bergambar dengan wajibnya bersebelahan dengan bunga dan satu-satunya pasu bungaku dlm bilik tercinta ini..hehehe..senget jugakk, tapi senget sikit je..sambung pasal selepas membeli baju untuk raya...aku lepak dengan Kak Am,yang telah kukenal sejak aku menjadi GSTT di sekolah anak-anakku sekarang...kami jugak sekepala...gila-gila..seronok berkawan dgn Kak Am..serasi..mgkn sbb nama kami pun lebih kurang kottt..Amnah dan Hasnah...Kak Am belanja aku makan kat De Palma..pas agak berjam-jam berjumpa dan sempat sambar tudung kat Zurfauzi tuu...kami berpisah untuk meneruskan kerja masing-masing, Kak am ke sekolahnya semula ada Koku katanya...aku lakk balik semula ke opis..sekian untuk kali ini..

Wassalam.

No comments: